lørdag 6. april 2013

Knust telefonen min! :(

Hverdagsulykke?? Jeg var så uheldig at jeg i farta reiv telefonen ned fra en ganske høy kommode i dag. Den falt ned i gulvet, og det ble sprekk i skjermen, og skjermen helt svart! Jeg er så lei meg! :( Det er jo "bare" en telefon, men jeg er jo så glad i den.. og litt avhengig kanskje... Jeg har jo alt inne på den telefonen! Tar mye bilder hele tiden, hver dag. I tillegg til å ha facebook, mail, nettaviser, google og de bloggene jeg leser mest lett tilgjengelig overalt hvor jeg er.

Så det blir jo en ekstra utgift ved neste lønning. Skal ha samme telefonen, en Samsung Galaxy S3. Beste telefonen! Håper LO-forsikringen min gir meg det jeg betaler for nå altså! Skikkelig surt! Fikk heldigvis lånt meg en ordentlig telefon hos samboeren min, vet ikke hva den heter. Men slipper iallefall å bli helt lost.


Trøster meg med litt nettshopping på H&M.

Vel, god helg til alle sammen! :) Håper din dag har vært bedre enn min!

2 kommentarer:

  1. SÅ kjedelig.. Æ mista telefon min ned HELE trappa i går, den traff kvært eneste trappetrinn på turen ned. Men til min store overraskelse overlevde den!

    SvarSlett
  2. Oioi! Godt det gikk bra! Vanligvis pleie den å tåle litt knall og fall, men den gikk så paddeflatt og hardt med skjermen ned i gulvet, og det ødela skjermen. Heldigvis dekke forsikringa rep :))

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))