onsdag 1. februar 2012

Baby boots

Sydde et par babyboots til lillegutt etter at han ble født. Var fornøyd med resultatet, og skal innrømme at de var litt Stonz-inspirert. Men da jeg skulle sy par nr 2 og 3, fikk jeg flere problemer underveis, og mistet til slutt piffen. Noe som resulterte i at disse aldri ble ferdig. Jeg tegnet derfor et nytt mønster, og sydde en ny modell av babyskoen. Her er resultatet. Varme og gode! :)


Mønster: Eget
Stoff: Et solid ullstoff som jeg har fått, fôret med polarfleece fra S&S.

2 kommentarer:

  1. Åhh!!!! Sååååå nydelig!!!! Tar du bestilling? Evt pris? Selg du mønster evt pris??? Fikk bare såååå løst på sånne!!! :)

    Mvh Cathrine
    (ta gjerne kontakt på cathrinej83@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. De var kjempefine! Må prøve meg på noen sånne til lillegutt! Har du noen sytips?

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))