tirsdag 12. juni 2012

Ny bodymodell -team aurora




Jeg har lenge hatt lyst å prøve meg på en bodymodell med konvoluttåpning, og satte meg i kveld ned for å tegne et mønster mens jeg venter på pakke med stoff til flere vognposer. Jeg klippet opp en gammel body med konvoluttåpning for å se hvordan den var satt sammen, og endret åpningen på mitt allerede eksisterende bodymønster. Jeg trengte noe stoff å sy bodyen av, og siden dette ble en prøvemodell, lette jeg i en pose med gamle klær..


Denne treningsskjorten har tilhørt min samboer (avlagt av uvisse årsaker), og er en jobbskjorte med logo. Jeg fikk så lyst å sy i det myke, pustende stoffet, og klippet det opp. Logoen måtte selvfølgelig være med.. Syingen gikk helt greit, men det går nok raskere neste gang når jeg ikke trenger å fundere så mye underveis..



Minstemann fikk seg ny body, perfekt sval for varme sommerdager! (hvis det kommer noen..)




..og pappaen fikk seg en liten arbeidsmaskot ;) 


Blir gøy å se bodyen på imorgen! Moro å prøve noe nytt :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))