søndag 3. mars 2013

Godt Nytt År! (?)



..Eller kan man fortsatt si det så langt ute i året?? Jeg har iallefall ikke blogget siden oktober! 
Tida flyr så utrolig fort avgårde! Og jeg har tydeligvis vært veeldig opptatt! ;) Ble lat med bloggingen etter at jeg begynte å sy for fullt til julemesse som jeg var med på i slutten av november. Kanskje jeg legger noen bilder derfra etterhvert. Etter messa var jeg skikkelig sy-lei, og er egentlig det fortsatt. Kanskje fordi syrommet mitt er helt totalt bomba, og virkelig trenger en opprydding?? I tillegg hadde jeg problemer med overlocken. Det hjelper jo ikke på motivasjonen når man viiirkelig trenger et dytt for å komme igang igjen.. 
Jeg skal lage et innlegg om det forferdelig rotete syrommet mitt neste gang!

Før jul fikk en av mine barndomsvenner ei lita, nydelig datter. Hun ønska seg en vognpose, og jeg bestilte stoff til denne. Fikk en utrolig herlig stoffpakke i posten fra Stoff og Design. Her er det noen meter med herlige barnestoffer. Jeg blir aldri skuffa over stoffene jeg bestiller hos de, og denne nettbutikken er mitt førstevalg når jeg bestiller stoff til vognposer :) Fantastisk kvalitet, herlige stoffer, og kjempegod service! 






Alle disse stoffene er i produksjon og holder på å bli til tre fiine vognposer :)
Symaskinene har forøvrig blitt evakuert fra katastrofeområdet (les: syrommet), men det virker ikke som mannen er særlig fornøyd med at stuebordet er fullt av sysaker og bråkende symaskiner, så må vel få i orden rommet igjen så jeg også kan arbeide mer effektivt igjen!

Jeg fikk også med to nydelige stoffprøver på den flotte jerseyen de har fått inn hos Stoff og Design. Disse er så myke og gode, og skal nok bli noe fint til barna, vet bare ikke helt hva ennå :) Gleder meg veldig til å sy av disse! Jerseynyhetene deres finner du her!




 Men nå er det natta, skal jo fungere imorgen også! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))