mandag 30. april 2012

Fra kræsj til...knæsj?

Jeg sydde for en god stund siden en selebukse. Problemet var at den ble altfor smal nede i beina, og jeg var usikker på hvordan jeg kunne fikse det. Den havna derfor i UFO-boksen. Og ble liggende der en stund.
Inntil i kveld. Jeg satt på syrommet ganske tiltaksløs, og egentlig såpass trøtt at jeg heller burde lagt meg til å sove. Jeg titta rundt på stoffhyllene, tittet i sybøker og blader, så gjennom mønsterpermen min, og deretter i stoffhylla igjen, samtidig som jeg spiste opp all sykos-snacksen min, og visste ikke hva jeg skulle begynne på eller gjøre ferdig. Da posen med godis var tom, havna jeg oppi UFO-boksen, og der er det noe å ta i.. Så fant jeg fram denne buksa, og begynte å fundere..


..hva om jeg klipper litt i den....





..ca der..?



Sånn!



..legger til en ribb, og noen knapper. (Samt en flat tommel i mangel på treffsikkerhet i min trøtte tilstand......)


Vips! Fra kastemateriale til.. iallefall kanskje-materiale...? Må prøve på snuppa imorgen, mulig den kan brukes som topp/kjole! Ser ikke bort fra at det kan bli flere sånne, men må nok gjøre det litt annerledes neste gang :)

2 kommentarer:

  1. Så smart! Det ble jo en kjempefin topp! :)

    SvarSlett
  2. Takk :) Den ble veldig søt på snuppa også :) ble mer kjole enn topp. men vil nok unngå sømmen på framsiden på neste.

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))