tirsdag 1. mai 2012

Har reparert!


Jepp. Har skiftet ut en glidelås på en Stormberg-bukse til mannen! Og det er faktisk første gang jeg har skifta en glidelås! Jeg har utsatt det en stund, som med absolutt alt annet som må repareres. Jeg er ikke særlig interessert i sånne sy-sysler.. Men fant til slutt ut at jeg bare må hoppe i det. Det gikk helt greit (*kremt*) -sydde i tre omganger for å komme helt rundt. Det var da svært så vanskelig å komme til når lomma sitter midt på buksa, og lomma er ikke særlig stor, og symaskinen ikke særlig liten. Og det ble kanskje ikke like pent som glidelåsen på andre siden.. Men lomma og glidelåsen fungerer, og jeg er fornøyd med at mannen er fornøyd :)) men tenker med gru på at han har en dressbukse som må legges opp.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))