onsdag 2. mai 2012

Haremsbukse igjen :)




Har sydd en ny haremsbukse. Synes de er så kule :) En haremsbukse var faktisk noe av det aller første jeg sydde til snella mi da jeg begynte å sy. Den har jeg også lovet å blogge om. Men så var det å få tatt bilder av den.. Her er iallefall den siste jeg sydde. Snuppa har ikke noe imot å være modell :)


Sydde en slags "pyntebuff" til, men vet ikke om jeg vil ha den akkurat sånn.. Må nok jobbe litt mer med den :)



Buksa er egentlig messeproduksjon, men snella mi ville ha den selv ;) "Mamma, den passer jo helt perfekt!" Bodyen er fra Cubus.

Mønster: Eget, str. 1-3 år
Stoff: Hjertestoffet har jeg fått, det er 100% bomull, ribben er fra Stoff og Stil.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk kul bukse! Digget stoffet, du vet ikke hvor det er fra? Datteren din er jammen nydelig.

    Bli med p min Give Away da vel :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar :D jeg skal sjekke opp hvor stoffet kommer fra. Tror kanskje det kan være noe gammelt fra stoff og stil, så spørs om det finnes til salg mer!

    SvarSlett

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))