tirsdag 8. mai 2012

Babysett også :)


Sendte dette barselsettet til en liten gutt sammen med dino-dudes vognposen. Settet er bestilt av mottakers søster :)



Bukse med utenpålomme, og matchende smekke.


Detaljbilde.


Settet passa perfekt oppi denne boksen som er trukket med et nusselig gavepapir :))

Stoffene er fra Tiljamiid, og Stoff og Stil.  
Mønsteret er eget, str. 74 så den lille skulle ha noe å vokse inn i :) Lommene er inspirert av blant andre Tilla, som har delt fremgangsmåte på bloggen Mitt liv i Rosa, tusen takk! Kjempefin blogg, verd en titt! Hun syr veldig mye fint :) :)

4 kommentarer:

  1. Så fine de ble Ninapina:)Er så tøft når lommene blir så store! Og jeg digga vognposen over også! Tror nesten jeg må skaffe meg litt av det stoffet selv!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) ja, det er et herlig stoff med god kvalitet! :)

    SvarSlett
  3. SÅÅ fint!! ELSKER fargene!:D flink du er asså:)) gøy å følge med:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk, Rebekka :)) Alltid koselig med en kommentar fra deg :D virkelig nydelige bilder fra fotoshooten deres på bloggen din!

      Slett

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))