torsdag 11. april 2013

Jeg har trent!

Som jeg nevnte i forrige innlegg, så har jeg begynt å trene. Jeg har laget meg et hjemmetreningsprogram som tar rundt 30 min å gjennomføre. Halvparten av øvelsene bruker jeg bare kroppen, og resten bruker jeg manualer. Målet mitt er å trene 4-5 dager i uka. Det er jo overkommelig når det bare tar 30 min! Er en uke siden jeg begynte.

Her er jeg i dagens treningsoutfit ;) og et slags før-bilde. Jeg har jo store planer om å gjøre fremgang og se resultater, så kan jo være gøy å ha noe å sammenligne med etterhvert. 
Leggene mine var rett og slett så bleike at jeg ikke hadde annet valg enn å konvertere til S/H.
 
 
I tillegg har jeg faktisk greid å holde fingrene unna sjokoladeplata, og har ikke særlig lyst på det heller ! Føler det er et stort framskritt :)
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir alltid glad for kommentarer :)))